Oklejanie aut firmowych to forma reklamy, którą rozpowszechniły w Polsce głównie koncerny zachodnie. Najczęściej z tej formy reklamy korzystają koncerny z branży FMCG, czyli dóbr szybkozbywalnych. Obecnie aut z tą formą reklamy jest wokół nas mnóstwo. Korzystają z nich nie tylko firmy, ale powierzchnię udostępniają również właściciele aut, np. firmy transportowe czy komunikacyjne.
A to dlatego, że obecnie nie ma już problemu z oklejeniem auta. Na rynku działa mnóstwo firm i agencji reklamowych, które są w stanie okleić praktycznie dowolne auto. Jeśli chcemy zamówić oklejanie aut Warszawa jest miastem, w którym bez problemu znajdziemy firmę, która się tym zajmuje. Jest to obecnie bardzo przystępna cenowo usługa. Możliwe jest oklejenie samochodu w całości lub tylko wybranego obszaru. Wiele firm, szczególnie na samochodach kadry kierowniczej, stosuje minimalistyczne oklejenie w postaci nazwy lub logo firmy. Niezależnie jednak od formy, oklejenie samochodu firmowego na pewno zwiększy znajomość i rozpoznawanie marki. Jest więc szczególnie polecane firmom dopiero rozpoczynającym działalność.