Kurier miejski i ulotki
Jeśli chodzi o branżę reklamową, trzeba przyznać, że branża ta, zmienia się właściwie nieustannie. Ludzie i ich upodobania w kwestiach marketingu zmieniają się na tyle często, że trudno nad nimi nie raz nadążyć. Należy o tym pamiętać, moim zdaniem i zawsze brać pod uwagę konieczność zmian. Firmy, które są na bieżąco z wymaganiami użytkowników, lepiej wyczuwają trendy na rynku i są w stanie zarobić dzięki temu więcej pieniędzy.
Pewne środki promowania treści są już przestarzałe i przestały być używane przy kampaniach promocyjnych. Czy zauważyliście to również? Moim zdaniem, w dużej mierze dotyczy to np. ulotek. Jest to mało wykorzystywana technika, choć od czasu do czasu możemy ją jeszcze spotkać. Ostatnio, zauważyłem, że tani kurier miejski, z mojej okolicy, zaczął reklamować swe usługi poprzez rozdawanie ulotek na jednej z głównych ulic mojego miasta. Sposób dość niestandardowy, gdyż jak wspomniałem wyżej archaiczny. Kto wie, jednak, czy nie tędy droga. Może przez rzadkie występowanie, sposób ten okażę się intrygujący dla potencjalnych klientów.